Učenički dom je odgojno- obrazovna ustanova koja osigurava primjereni boravak za učenike tijekom njihova pohađanja srednjoškolskog obrazovanja uz primjereni odgojno- obrazovni program. Dom kao odgojno-obrazovna ustanova je specifična društvena ustanova koja ima svoju strukturu i elemente. U skladu s tim odgojno- obrazovni program doma ostvaruje se kroz četiri područja: 1. Čuvanje i unapređenje zdravlja, 2. Socio- emocionalni razvoj, 3. Kognitivni razvoj i 4. Kreativni razvoj. Kroz sva područja djelovanja, posebna pozornost pridaje se klimi i kulturi doma. Suradnički odnosi, poticajno i motivirajuće okruženje, poštivanje osobnosti, pomoć svakom učeniku i roditelju u postizanju kvalitetnog cjelokupnog razvoja i obrazovanja učenika svakodnevna je zadaća i misija odgajatelja i djelatnika doma.
Područje čuvanja i unapređenja zdravlja potiče učenike na svakodnevnu brigu o osobnoj higijeni i higijeni životnog prostora učenika, informira o važnosti očuvanja zdravlja i pravilnih prehrambenih navika, potiče razvoj primjerenog ponašanja i primjerenog oblika komunikacije te usmjerava na nenasilno rješavanje rizičnih situacija. Velika pozornost pridaje se izgradnji i očuvanju mentalnog zdravlja pružanjem pomoći i podrške, uključivanjem učenika u sportske i izborne aktivnosti, usmjeravanjem na kvalitetno provođenje slobodnog vremena i stjecanjem navike pravilnog rasporeda odlaska na spavanje i buđenja na vrijeme.
Područje socio- emocionalnog razvoja ostvaruje se kroz poticanje međusobne suradnje i povezanosti učenika poticanjem grupne kohezije, adekvatnog izražavanja osjećaja, poticanja razvoja empatije i pružanjem pomoći drugima. Značajna sastavnica socio- emocionalnog razvoja je poticanje razvoja samopoštovanja, samopouzdanja, stvaranje pozitivne slike o sebi i prepoznavanje pozitivnih karakteristika kod sebe i kod drugih i pravilno suočavanje sa stresnim situacijama. Poticanje osobne odgovornosti i samostalnosti ogleda se u poticanju izvršavanja obaveza, poticanju razvoja odgovornog ponašanja, poštivanju tuđe individualnosti, pravilnom korištenju društvenih mreža i pozitivnoj izgradnji i primjeni donošenja životnih odluka. Poticanje kvalitetnih međuljudskih odnosa pridonosi prilagodbi na novu okolinu i razvoj modela nenasilnog rješavanja sukoba ali i stvaranju kvalitetnih odnosa sa vršnjacima.
Područje kognitivnog razvoja ogleda se u pružanju podrške u učenju, poticanju razvoja motivacije za učenje, poticanju razvoja osobnih potencijala kao i informiranju o mogućnostima primjene tehnika za vježbanje koncentracije. Prepoznavanje dugoročne koristi znanja, racionalno i usmjereno korištenje novih tehnologija, savladavanje prepreka u učenju i razvijanje vještina učenja samo su neke od sastavnica stvaranja želje za nastavak obrazovanja i cjeloživotno učenje.
Područje kreativnog razvoja potiče individualne interese i sklonosti te ravija kreativne potencijale. Kreativno izražavanje u domu ostvaruje se unutar odgojnih skupina, izbornih i posebnih aktivnosti. Ono se ogleda i u odlascima na natjecanja, smotre ili susrete. Obilježavanje događaja, datuma, razvijanje i iskazivanje kreativnih rješenja odražava i otkriva sposobnosti i potencijale pojednica u skladu sa ekološkom kultura življenja.
Novinari
Knjižnica
Likovna družina
Foto družina
Glazbena družina
Plesna družina
Šah
Nogomet
Košarka
Stolni tenis (M, Ž)
Odbojka (Ž)
Maškare
Senzorički vrtovi
Dani maturanata
Pomade moje none
Naplavine pričaju
Učenička zadruga
Moja matematika
Računovodstveni labirinti
Sidro u Kvarneru
Kvarnerske poneštrice
Prevencija nasilja
Vukovar
Prevencija ovisnosti
EŠSD
Kvarnerske priče
Riječke Kartoline
Upoznaj se…
Dan ružičastih majica